So much to tell..

Åh!

Jag har så himla mycket att berätta för alla er. Om turkiet resan, om stockholm, om livet, om allting. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, så jag får väl lägga upp det eftersom. Turkiet resan är väldigt efterfrågad och mina inköp dära, så jag får väl börja med det då, eller vad säger ni?

Men det får bli senare, för nu ropar solen på mig. Har blivit så himla blek sen jag kom hem. Så hello sommar-brännan. Ska pressa tills solen går i moln, och sedan när emmy slutar så kommer hon och ger mig lite sällskap också.



Har någon av er smakat den nya marabou polka? Ruskigt god måste jag säga! Den rekomenderas till chokladälskare.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0