Städning!

Nu har jag städat i ett antal timmar och är äntligen klar. Efter mitt mycket väl godkända resultat så tog jag mig en dusch som belöning. En godispåse hade inte suttit helt fel nu, men what to do när man är lat?

Ska kika i skafferiet om det finns något dugligt för prinsessan, annar lär jag väl bli tvungen att gå till 10-12,













Jag blir nästan tårögd över hur rent det blev.

Nu hade jag tänkt pröva balklänningar och äta kakor, adios!

Skrivet av: J '

detta kanske är en personlig fråga, jag vet ej. vissa tycker det är jättepersonligt andra inte. Jag undrar hu mycket du får i lön , eftersom du köper ju alltid så himmla mycket snygga kläder , haha :D

2010-05-25 - 17:54:53
Blogg: http://livelovelearn.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0