Surprise

Jag var väldigt rastlös så jag tog tag i disken. Hade egentligen tänkt dammsuga med, men damsugaren är så 1990. Helt värdelös, den suger inte ens? hur kan man då kalla den en dammsugare? den ligger bara där och retar upp den. Jag ska försöka övertala mannen att kasta bort den. Jävla irriterande dvärg-dammsugare.

Har iallafall packat upp allting ordentligt, markerat mitt revir lite(?) nej. Skämt och sido! Jag blir så stressad om saker och ting ligger nerpackade i en resväska. Det är som att man väntar på att få åka hem!


duktig flicka!

dom rosa skorna avslöjar allt.






Nu ska jag göra mig i ordning och sedan gå och luncha med min bög på stan!
Kiss


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0