Back on track.

Hej mina fina!

De senaste dagarna har varit fulla med ärenden och jobb, sen har mitt liv varit ganska tumult, så jag behövde en liten paus. Jag hade en superfin kväll igår som jag spenderade hos petter med massor av bra människor, nyktert dock. Och det gav mig bara insikt av att man kan ha kul utan alkohol.

Jag och Fredrik avslutade kvällen på sunes och sedan hemma hos mig. Min fina man, som jag saknat honom. Nåja!  Idag ska jag, Josefin, Fredric och Fredrik åka och se "Legend of the guardians" på bio, och därefter blir det nog en buzz-turnering.

Jag skulle tro att kvällen avslutas hos mig med kina take away och en bra film. En bra söndag helt enkelt!





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0