This is me, afraid.

Godmorgon!

Jag vaknade faktiskt halv 1 idag, framsteg mannen, framsteg.. haha. Iallafall så har de senaste dagarna varit ganska tumulta och stödet har ju inte varit det bästa från vissa människor så F-U.

Whatever. När en dörr stängs så öppnas två andra. Jag är iallafall inne på att skriva ett mycket  viktigt word dokument, också fungerar inte word. WTF! The bitch is going crazy. Får vänta tills mannen kommer hem och hjälper mig med detta. Det är väl vad dom är till för? Hjälpa en med tekniska saker!

Ska iallafall och fika idag med världens finaste tjej och det är nog behövligt eftersom jag har massssssooor med saker att berätta. En såndär välbehövlig-snackis-fika. Kanske rita lite hund-teckningar. Nåja! Jag känner att jag börjar spåra ur för att jag är på så JÄVLA bra humör. Har inte känt mig så här lycklig på flera månader. And it's all thanks to me.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0