Vi blir aldrig som dom från stan.

Godmorgon folks!

Jag vaknade förvånansvärt tidigt idag. Jag har bjudit hem min man på lunch idag, så jag måste snart börja koka ihop något. Vad bjuder man på till lunch ens?

Nåja, dagens i-landsproblem. Det känns som att det finns större problem som existerar just nu. Iallafall så hade jag riktigt trevligt i lördags. Igår var jag inte alls bakis, utan jag spenderade bara min tid i soffan, en såndär söndags-måste-göra-sak.

Det verkar även som att en sol semester för mig och Fredrik är nära. I like it! :-)


Gustav och oskar!



Pouhpouhpouh.. haha!

Sköna paint-skills! Fina människor.

Vampire-love.


Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0