Bumpy ride

Heeey folks!

Jag var så jävla sliten igår att jag inte ens orkade med att skriva ett blogginlägg. En två-dagars tar verkligen på ens krafter, men vilka toppendagar jag haft iallafall.

Lördagen var dock mest minnesvärd då vi färdades från ställe till ställe, precis som det ska vara. Först var vi hos anders, sen hos robin, sen hos anders igen, sen hos dominic och sist men inte minst hos Fredric. Dock resulterade detta till en sen hemgång, men lika bra var väl det, för kul hade vi definitivt, och jag träffade på dom minst oväntade personerna, inga namn nämnda, men riktigt kul =)




Kines-missan. Denna katt fäller mer hår än en cancer-patient, dock sötast i världen.

Detta är dom enda bilderna jag vågar publicera, resten är alldeles för störda för omvärlden.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0