Like fire and rain.

Godmorgon!

Jag har en tendens att vakna sent nu efter att jag blivit sjuk. Det värsta som finns är att vakna upp mitt i natten pågrund av andnöd. Man kastar sig runt i mörket efter nässprayet som är omöjligt att hitta. Jag hatar verkligen att vara förkyld.

Nu måste jag på jakt efter ett borttappat kontokort, typiskt mig! Jag tror jag har glömt hela mitt liv hos mattias. En telefonladdare, en kofta, en kavaj. Inom loppet av två gånger. Man kan tror att jag är dära jämt. Men saken är den att jag bara är slarvig och glömsk.


Jag är inte så fotogenisk idag, så detta är allt ni får! :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0