"Livets stora frågor".

OK! Guds-kvinnan knackade just på min dörr och började fråga mig ett antal frågor om tro, gud och you name it. Jag kan säga att jag inte bryr mig alls, men jag kände inte för att köra iväg henne då hon trotsallt kommer och knackar dörr. Vem gör sånt egentligen? Hon gav mig iallafall ett häfte med saker man kan fundera på. Det åker ner direkt i sopkorgen. Eller så kanske mannen behöver en liten tankeställare angående livet?

Ikväll ska jag övertyga honom att vi läser bibeln innan vi går och lägger oss. Undra hur det kommer gå!




Troende eller ej. Men jag kunde inte bry mig mindre!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0