Tears streaming, down your face.

Hej!

Min helg har varit ganska tumult, mycket blandade känslor. I fredags så spenderade jag min kväll med ett helt gäng underbara människor. Och på lördagen gjorde jag detsamma.

Jag tror man kan bli galen av att vara fast i en och samma stad alldeles för länge. Därför har vi planerat in en trip, rehab för kroppen och själen. Destination är fortfarande okänd, men vi tar oss dit hjärtat för oss. Okej! Some poetic crap... Jag har en dålig dag, men imorgon är det en ny vecka, nya tag. A beginnig of something great I hope! :)




"Vi är värd det".

Finfina jenkan och Empi!

Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0