Yes man!

Nu är jag nyduschad och har även hunnit med en hel del prat. Mammas kusin från väst indien är hära och vi har smidit lite planer inför min 18e födelsedag. Då jag ska resa ner dit och arbeta på en lyx yatch och bara leva glassigt.

Nåja! Det är fortfarande bara prat, men jag ska försöka få igenom den idén. Nu har jag laddat ner ett antal filmer som jag ska avnjuta. Sedan blir det natti natti för min del.

Jag har skrubbat mig själv från topp till tå, haft inpackning, smörjt in mig med BUS. Så imorgon är jag fit for fight. Eller åtminstonde redo för att rocka som den partyprinsessa jag är. Looking forward to it, YES!







puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0