You are my sun.

Jag får verkligen sol-abstinens av att vara fast här i lilla piteå, därför har jag tänkt boka in en hel-dag med mig själv. Solning och spa, visst låter det bra? Jag behöver rensa mina tankar och min kropp från det dystra denna stad levererar.

Och snart är det även dags för en utlandsresa, men man får göra det bästa av situationen medans man väntar.


Kho Phangan full moon party i thailand.

Ayia napa.

Puss!

Skrivet av: Anonym

måste ju bara säga att full moon partyt på koh phangan inte är så speciellt som man lätt kan tro. ha inte föör höga förväntningar, för då lär du bli besviken.

2010-10-22 - 06:00:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0