Av längtan till dig.

Hej mina fina läsare!

Jag har precis kommit hem. Igår efter jobbet så åkte jag hem till min man för att spendera natten där. Vi vaknade kring kl. 1 idag, och därefter åt vi frukost. Dock känns det som min olycksdag idag. Efter att jag ätit några tuggor av min macka så fick jag kram i magen och började känna mig illamående, sen är den en hel del andra faktorer som bidrar också tror jag.

Nåja! Jag ska inte klaga mer. Jag hade tänkt sminka mig inför jobb från 17-21. Därefter får jag se vad för galenskaper jag hittar på, det känns som att veckan har varit fylld av sådant.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0