You are in my atmosphere.

Jag tänkte berätta för er om den impulsiva gårdagen. Jag och mannen var alldeles för sugna på äventyr för att stanna hemma i piteå, så vi begav oss ut - Into the wild, not.. haha!

Vi tog min moped, vårat pick och pack och drog iväg mot vad jag brukar kalla det, skogen. Vi åkte iallafall till hans stuga i lillpite för att spendera natten dära. Det var en mycket bra kväll och otroligt behövligt. Jag påpekade det imorse att det var någonting vi hade kunnat göra oftare, lite rehab från all stress och från allting annat.

För första gången på länge så andades jag in nya tankar, nya känslor, nya minnen. Det var en mycket fin roadtrip vi gjorde, och som vi säkert kommer att göra om.






F sitter och knepar ihop en av våra historier.

Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0