Call your girlfriend.

Det är aldrig helt fel att fördriva tiden med lite skönhetsexpriment. Har plockat ögonbrynen och smörjt in mig med B.U.S inför en helgalen fredag som väntar.

Ska försöka ta det relativt "lugnt" eftersom jag jobbar på lördag. Börjar ju ändå 22.00 så jag hinner ju piggna till innan dess att mitt pass börjar.

Måste även hitta en riktigt faab klänning till på fredag med.. paniken! Har så många bollar i luften nu.




Skrivet av: Anonym

vars träffar man dig i helgen? kalles? :)

2011-04-13 - 16:13:15
Skrivet av: karin

Är den brun-utan-sol bra? :)

2011-04-15 - 10:28:06
Blogg: http://bubbelsoda.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0