Come up to meet me, tell me you're sorry.

Godkväll fräschingar!

Sitter just nu med en hätta på i håret, har tänkt fixa utväxten och bli ett snäpp ljusare. Dock måste hättan vara det fulaste ever, man ser ute som en jätte bebis. Nåja, det är ju ingen som behöver beskåda detta hemska just nu.

Jobbade egentligen från 12-15 idag, men jag hade så himla kul att jag stannade kvar och smyckade skyltfönsterna. Fick lära mig så mycket idag och förhoppningsvis så är jag riktigt rutinerad snart.

Förresten! Jag har försökt betala räkningar idag, men det är något fel på internetbanken (swedbank) någon fler än jag som märkt av detta? Får hoppas att det är löst till morgondagen isånnafall. Nu hade jag tänkt se det senaste avsnitter av GG... lovelovelove. Jag är så fruktansvärt avundsjuk på det magiska förhållandet mellan chuck och blair. JAG VILL OCKSÅ HA SÅÅ! Min alldeles egna chuck bass, om nom nom.

Imorgon jobbar jag mellan 12-15 och sedan ska jag på personalmöte på challenge. Efter det ska jag och övningsköra och sen får jag se vad kvällen bjuder upp på.





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0