Did you miss me while you were out there searching for yourself?

*Det snurrar i min skalle*

Godmorgon! Goddag?

Jag har haft en helt fantastisk helg. Inte ens söndagsångesten har hälsat på, lovely. Medtanke på att det hände rätt sjuka grejer i helgen, så verkar jag ha klarat mig rätt bra.

Har en bula på huvudet, ett sår under ögat, rivmärken, blåmärken. En helt vanlig helg alltså!

Ikväll ska vi åka till grabbarna för lite film-mys. Känns bra att ha fått någon sorts rutin på livet om så säga. Det känns mest som att jag ordbajsar er i ansiktet, så jag hade tänkt sluta. Måste dock tillägga att nya jag är så jävla kul att vara med. Hade helt enkelt kunnat gifta mig med mig själv, dock hade det blivit en jobbig skilsmässa.

Olga och svetlana rockade igår. Vodka, vodka, vodka! Har hört att ryska tjejer gillar att ta den i tvåan. Känns värt att spekulera vidare i det, gräva lite djupare i ämnet. Så! då vet ni vad vi håller på med ikväll. En helt vanlig söndag för olga och svetlana.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0