I love the way you make me feel.

Godkväll!

Det blev en helsjuk kväll igår (som vanligt). Först var vi på fest hos J vilket var mycket kul. Vi byggde upp en bra fylla innan det var dags för tequilashots på kalles.

När det stängde så fann jag nytt sällskap. Vi bestämde oss för att nattmat på seven eleven var ett passande alternativ eftersom allt annat var stängt. Därefter tog vi en taxi till svartudden för lite efterfest. Och efter det slocknade vi alla så gott.

Morgonen var väl mindre kul - bakis. Illamående och huvudvärk. Men det är väl vad man får ta efter en kväll av galenskaper.

Morgondagen bjuder antingen upp på tjejfest hos Karin och utgång. Eller så en hemmakväll solo. Vi lär ju se vad det blir, men känner jag mig själv rätt så lär jag ta tag i flaskan och svepa.


Karkan var den enda jag lyckades fånga på bild. Men tack allihopa för en askul kväll! Onsdags-fester är underskattade.

Skrivet av: Anonym

hahahaha vad fan gör ruben? :)

2011-04-14 - 22:59:12
Skrivet av: hanna johansson

men gmn då.

2012-09-11 - 09:10:00
Skrivet av: hanna johanssno

men gmn då.

2012-09-11 - 09:10:19
Skrivet av: hanna johansson

men gmn då.

2012-09-11 - 09:11:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0