I wan't a perfect moment, i wanna go tonight!

Goddag mina skönheter!
Just nu ligger jag i karins soffa med henne och bella. Vi chillar som mest och försöker smida några busiga planer inför kvällen. Jag är så fruktansvärt uttråkad och hungrig, så det lär vi bli något mat intag snarast.
Ps. Jag avskyr stalkers. Så ni som skriver i hopp om ett svar, sluta. Har jag inte svarat efter 25 gånger så lär jag nog inte göra det heller. GO GO GO!
Puss

Skrivet av: Anonym

Ärligt talat kan jag som läsare tycka att det är lite dålig stil att du ignorerar vissa kommentarer när allt folk gör är att ställa någon ynka fråga. Hade ju varit värre om folk skrev otrevliga saker, men att fråga vart ett halsband eller en tröja kommer ifrån är väl inte direkt att stalka? Varför inte bara skriva något trevligt som svar? Jag tycker istället att du borde vara glad att någon kommenterar. Fast man kanske borde sluta med sådant om man bara får otrevlig respons tillbaka.

2011-04-19 - 20:05:26
Skrivet av: "stalker"

Ursäkta, men du menar väl inte allvar om du kallar mig stalker för att jag tyckte att ditt halsband var jättefint och vill veta var jag kan hitta ett likadant?

2011-04-19 - 20:29:35

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0