I'm gonna teach him. Teach him not to lie.

Godmorgon!

Planen var att åka och fika på stan med T och därefter försöka hitta någon läcker balklänning. Men eftersom jag inte känner mig så kry idag, så får jag stanna inomhus.. buhu.

Och om jag känner mig själv rätt som kommer det bli en hel del blogginlägg.

Och förresten! Jag måste köpa mig en ny dator. Är det någon som vet hur bra macbook laptop's är?



Skrivet av: Random

Jadu dom är bra till allt annat än spel ! Så ja antar att den skulle passa bra till ditt bloggande :P

Lite jobbigt att lära om sig om man kört Windows hela livet men de går över.

2011-04-19 - 18:18:16
Skrivet av: Anonym

Vet man knappt skillnaden mellan PC och MAC ska man inte ha någon dator alls!! Använd du PC den räcker åt dig till det du använder den till!!!

2011-04-19 - 21:43:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0