Jag tror att det här kan vara början på något stort.

Jag sitter och lyssnar på kid down samtidigt som jag bara väntar på att få kasta mig ut genom dörren. Har en sådan fruktansvärd blogg abstinens. Skrivaskrivaskriva... känna..tänka..skriva.

Har ingenting på hjärtat egentligen så de flesta inläggen ordbajsar jag er mest i ansiktet. Skönt va?

Har en tendens att spåra ut då jag är exalterad. Men fuck it, life goes on. Måste ju som sagt försöka leva upp till det nya mottot. I helgen har vi planer på att besöka skybar som troligtvis ska vara en storslagen nattklubb med vip section och heta hunks. Hur låter det?

Vi kommer även övernatta där hela helgen, så det blir en liten fest-weekend tillsammans med mina fruar. Om ni inte redan visste det så har jag så fina vänner, dyrbara som diamanter. Har äntligen fått tillbaka min mandy nu, så det känns jättebra.

Den jäveln bosatte ju sig i skeå så vi har nästan inte haft tid att umgås någonting. Men nu är vi back och track och likaså mitt liv. Hade ju en tid där i livet då jag inte fann motivation till något utan bara låg hemma i min säng och vältrade i självömkan, även såg serier då också givetvis.

Jag älskar att leva i en drömbubbla då jag är deprimerad. Det är som att få sväva på moln, bygga upp fantastiska scenarion och sedan bara leva ut dom i tanken. Anyway, nu ska jag sluta. Matmatmat, here we go. Dör i mitt rum som just nu känns som en bastu.

Hade den diskussionen med en vän igår. En kille som är iprincip som en isbit hade nog smält i mitt rum eller kanske för att jag är smoking hot? Skojja! Barkeeeeen. Heido.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0