Love can never feel the same again.

Godkväll mina skönheter!

Kvällen spenderas hemma istället. Det verkar som att jag inte är den enda som är sliten från veckan/helgen. Är iallafall astaggad inför morgondagens jobb pass. Måste även hinna springa förbi rawi för att kolla upp lite lägenheter. Jag är 18 och bort fortfarande hemma, det är ju förhelvete pinsamt. Skäms!

Nä, men jag känner att det är dags att skaffa eget boende nu när alla bitar håller på att falla på plats. Kommer igång med träningen imorgon med. Marcus har lovat visa upp gymmet för mig, spännande! Jag undrar hur fan detta kommer gå. Känner mig jävligt orutinerad inom träningsvärlden.

Snart är det dags att boka körlektionerna också, värt ens då jag redan är sveriges bästa bilförare? Nåja! Det får gå för denna gång. Haha!




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0