Take me back to 2009.

Jag trodde allt var lätt
Jag trodde på en framtid
Jag trodde att jag valde rätt
Och nu så är jag här

Jag trotsade ditt ord
Och hjälpen sa jag nej till
Nu vet att jag valde fel
Att vägen slutar här

Du vet bättre än jag
Styr mina steg
Jag ber dig låt allting bli bra
För du vet bättre än jag

Jag tvekade ett tag
Men nu har jag bestämt mig
Jag vandrar nu den väg som du
Planerat ha för mig

Jag kände mig så svag
Men du har gett mig styrka
Att möta sorgen i mitt liv
Nu litar jag på dig

För du vet bättre än jag
Styr mina steg
Jag ber dig låt allting bli bra
För du vet bättre än jag

Jag såg ett moln på himlens mörka blå
En fågel som jag inte kunde följa
Det var du som gav mig vingar två
Dessa vingar bär mig, kom och lär mig

För du vet bättre än jag
Styr mina steg
Jag ber dig låt allting bli bra
Och låter dig få överta; du vet bättre än jag



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0