Questions of silence.

Hej vänner!

Jag vet att jag varit borta kanske lite för länge, men nu är jag hemma och back on track tills det blir valborgsfirande. Mina 4 dagar utanför bloggen har varit ganska tumulta men roliga. Jag har lärt mig att se saker och ting ur andra perspektiv och kommit till insikt med en hel del annat.

Det har iallafall varit 4 jävla dagar med animal-rights och ni förstår att jag inte skämtar då jag säger att jag är sliten. Spenderade iallafall natten igår på stugan, käkade bakis-pizza, badade jacuzzi med marcus och hans vänner och tog mig något vinglas. Alkoholist varning, huh?

Skämt och sido.. dagen som de ser ut just nu kommer bestå av spökjakt med brudarna. Och sedan sätter arbetet om igen imorgon. Har inte speciellt mycket mer att tillägga, så nu ska ni få se bilder från de förlorade dagarna på bloggen! ;)






Matte med sin nya handväska.

Alex och adam.



Löjromstoast.





Vann 5,39 kg godis. Beachen 2011 här kommer vi.. damn it!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0