Rolling in deep.

Den fantastiska underbara man som människan skapat. En son, en vän, ett mirakel att beskåda. Men även kallad en far, min far. Mitt mirakel, min vän, mitt allt. Något så fantastiskt en människa någonsin har beskådat.

En kropp fylld med blod, med kärlek, någon som fortfarande pumpar minnen i ådrorna men kanske inte har styrka nog att minnas ett ansikte när han vaknar. Jag behöver dig. Och jag behöver dig att minnas mitt ansikte när du vaknar. Du har varit min superhjälte sedan barnsben och jag behöver dig att vara min superhjälte. Nu, här, i dag.

Vi delar minnen från år tillbaka, mina ögon är en del av dig, min humor är din.. exakt lika dålig. Att se på mig, är som att kolla på en fantastisk ny del av dig. En 18årig flickversion i delar av dig.

Du har lärt mig vara självständig, stark och driven. Jag behöver dig & jag behöver dig nu. Mer än någonsin.


Skrivet av: Emelie

Tänker på dig Felice!

2011-08-07 - 13:36:56
Skrivet av: elin

<3

2011-08-07 - 22:51:44
Skrivet av: Marielle

Jag vet inte vad som har hänt med din pappa, men vad det än är så hoppas jag och ber för honom och tänker på er!

2011-08-08 - 12:36:53
Skrivet av: Sarah

Vad fint skrivet... tänker på honom (och dig) varje dag. Kram på dig!

2011-08-08 - 18:15:52
Skrivet av: Jenny

Väldigt fint skrivet!

Vi tänker på din pappa varje dag, hoppas och längtar tills allt blir som vanligt igen.



Kram / Jenny, Larne och Lilja

2011-08-11 - 11:17:44
Blogg: http://liljasmamma.blogspot.com

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0