the thing I would have told you a long time ago.

I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.




Skrivet av: amy

jag känner inte dig, men har följt din blogg ett tag och måste bara säga att jag älskar den! sen så måste jag också säga att du är så sjukt vacker, seriöst.. jag trodde att "kenza" var sveriges snyggaste tjej, tills jag såg dig.. älskar dina kläder också! kram

2011-08-17 - 12:10:20
Blogg: http://nagons.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0