You think i'm pretty without any make up on.

Jag har haft några ups-and-down-dagar nu på senaste.

Hade en fantastisk dag hos pappa nu i tisdags som sedan avrundades med att träffa upp en gammal, men otroligt bra vän. Det är komiskt hur det kan gå flera månader utan att ha pratat med varandra och år sedan man träffades att när man äntligen gör det, så är det som att ingenting förändrats, det är vad jag kallar vänskap.

Vi hade långa samtal om livet, kärleksproblem, nutid, framtid. En trygg axel att luta sig mot när allting är jobbigt. Vi har även varit tvungen att ta bort våran hund som igår fick diagnosen cancer, och det känns tufft eftersom hon varit en del av familjen sedan, jag kan inte ens minnas när.. Men när jag var riktigt liten.

Jag känner mig för svag för att kämpa för något som kanske inte ens finns där, så jag ger upp och låter ödet bestämma resten. People that are meant to be together, always find their way in the end.


Before you met me I was alright but things were kinda heavy
You brought me to life
Now every February you'll be my Valentine
Valentine

Let's just talk all through the night
There's no need to rush
We can dance until we die
You and I will be young forever

You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on I can't sleep
Let's run away and don't ever look back
Don't ever look back


My heart stops when you look at me
Just one touch, now baby, I believe this is real
So take a chance and don't ever look back

Don't ever look back

When you're around me life's like a movie scene
I wasn't happy until you became my king
I finally found you, my missing puzzle piece
I'm complete





Skrivet av: Anonym

Hur mår din pappa nu? Hoppas bra! Kram

2011-08-05 - 18:46:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0