Jag hör ditt namn och det känns fortfarande. Men inte lika tungt och inte lika mycket.

Goddag kära vänner!

Har haft en helt otrolig helg. I fredags så var jag Isabella, Johanna och Emmy på förfest hos André, därefter så drog vi oss vidare ut på kalles, tog waaaay to many shots. Men jag kom hem oskadd och hade en mycket mysig fredagskväll.

Lördagen bestod av en bubblig förfest, med dans, sång och sex-snack hos Mattias. Därefter tog taxin mig sedan vidare mot challenge då det också blev för många shots. Vad är det med mig och fish-shots? I'm obsessed.

Två dagar och rad och inget onyttigt nattkäk, I'm proud! Hamnade på storgatan 112 A och sov ända fram till kl.15.00 på söndagen. Vid 17.00 så mötte jag upp min Bat-girl, vi hade en romantisk bakismiddag för två på Golden dragon. Sedan plockade Therese och Elin upp mig och vi åkte förbi coop och handlade en bakiskur för tre ganska så skadade helger. 3xTjejer, 3xchips-påsar, julmust, cola, skumtomtar, choklad, ETC.. en möjlig hjärnskakning, skadad livmoder och en vrickad vrist.. Gotta love life!

Vi pratade om helgens bravader och fick oss ett och annat gott skratt!

Idag har jag sovit alldeles för länge, välförtjänt dock. Städat mitt rum och myst med min lilla kotte.











Skrivet av: Anonym

snygg, vars är linnet köpt?

2011-12-19 - 19:17:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0