When you get scared, i'll be your soldier.

Hallå!

Idag har jag inte fått mycket gjort, men bra är nog det. Känner mig lite låg idag, saknar min pappa så himla mycket - my soldier. Den första riktiga snön enligt mig har nu kommit. Och jag tycker det är sorgligt att han inte får vara här och se eller uppleva den. Julen närmar sig och vad ska man ta sig till utan den mannen som gjorde julen så magisk?

Har hur som helst hunnit städa mitt rum, myst med tyson och kollat igenom teoriboken. Nu hade jag tänkt ta mig en runda på internet för att shoppa lite. Det kan inte skada en dag som denna. Måste även handla en overall åt min bebis så att han inte fryser ihjäl i vinter.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0