You shine so bright.

Har aldrig under mina 18 år upplevt en sådan smärta som jag känner nu. I lördags eftermiddag var jag och Jenni med om en bilolycka och det som en gång var en bil har nu pensionerat sig.

Vi fick åka ambulans upp till Skellefteå sjukhus med nack krage där jag sedan blev röntgad i nacke, axel och rygg. Nu är det två dagar sedan olyckan inträffade och dom brukar säga att dag två är värst. Jag och Jenni hade verkligen varsin skyddsängel ovan oss och idag har jag aldrig varit så tacksam för bilbälte.

Jag mår bra men jag har riktigt ont så jag kommer nog inte skriva här på ett tag.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0