90201

Hola guys!

Jag har hamnat lite ur balans dom sista dagarna. Men det känns som att allting verkar falla på plats. Dock har jag vakat inatt för att försöka få igång en hälsosam dygnsrytm. Jag vet inte vad det är som gör att jag inte kan sova, men jag jobbar på det.

Anyway.. jag har haft 90201 maraton.. Awesome säger jag bara. Vilken spännande serie. Nu kom mamma just in genom dörren, så jag ska be henne laga lite lunch.

Och på beställning så får jag bacon och råstekt potatis. Min mamma är en sån stjärna!




Skrivet av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-02-02 - 09:40:14
Blogg: http://skrattfeber.blogg.se/
Skrivet av: mamma

Visst är jag=), men det är du med!

2011-02-02 - 10:51:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0