I need another story, something to get of my chest.

Wow! det har blivit en stor del av mitt nyupptäckta ordförråd.

Jag hade en fantastisk kväll igår. Först och främst så regerade jag och Robert i skotertävlingen. En fin tredje plats och ett pris som passade mig perfekt.

Efter det så åkte jag och grabbarna och handlade lite godsaker inför vårat slumberparty.. hehe. Snarare myskväll. Vid 3 tiden började våra ögon känna sig trötta efter en hel dag av skoteråkning. Vi somnade alla gott och killarna vaknade någon gång kring 1 imorse medans jag fortsatte och sova. Jag är i koma helt klart!

Efter lite tv-tittande så skjutsade jag och Marcus hem Martin till bergsviken och for sedan på en liten upptäcksfärd i piteå, fun-time. Dock fanns det ju inte så mycket att se som man inte redan sett.

Iallafall så sitter jag hemma hos Tina och Jocke just nu och smider planer med min babe inför nästa helg. En helg som kommer bli epic. El ammarsnäs with mucho alkohol and sällskap. (Gillar min spanska-svensk-engelsk stavning) mucho fun!

Har gjort mig av med facebook också för att det gör mig till ett besatt fb-freak. Jag har insett att livet har en annan mening än datorer. Framtiden ser ljus ut nu mina vänner! Om en månad så drar jag och min pärla till dom norska gränserna för att upptäcka meningen med livet och en fet lön.





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0