Trying not to reach out.

Hey you all!

Vi fixar och donar för fullt här hemma. Snart ska vi in till stan för att hämta upp mina skor från skonamig.. god damn it. Dom är så jävla fab, och som jag har längtat.

Klickade hem ett par till igår, oopsi. Men ett par till skadar aldrig. Skor är ju trotsallt en kvinnas bästa vän.

Ikväll så gör min fina pojkvän mig sällskap. Och övernattar nog med. Det är så kallt och ensamt i mitt stora rum utan honom..





Pusssssss!

Skrivet av: lisa

har du en ny pojkvän eller är ni tillsammans igen?

2011-02-15 - 18:36:50
Skrivet av: Anonym

vem är du tillsammans med?:O:)

2011-02-15 - 22:26:07
Skrivet av: linda

skulle inte du flytta i egen lägenhet?

2011-02-15 - 22:39:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0