When the rain is blowing in your face. And the whole world is on your case. I can offer you a warm embrace.

Godmorgon kära vänner!

Jag har varit vaken ett bra tag. Men jag har suttit uppe i köket och pratat med Carina (Fredriks mamma) ett bra tag. Nu är födelsedagen riktigt nära och jag är så exalterad att det pirrar i magen. Ni må tycka att jag gör det till en stor grej. Men jag fyller fan 18 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woop woop.

Körkort, krogen(lagligt nu) och allt annat som kommer på köpet. Nu är jag redo för att kliva in i vuxenvärlden.

Iallafall så verkar mardrömmarna jaga mig. Inatt hade jag den värsta av dom värsta mardrömmarna man kan ha. Jag hade en sådan fruktansvärd klump i magen när jag vaknade att jag genast ska söka min drömfångare då jag kommer hem... just kidding. Men jag hade varit i nöd av något som skrämmer bort drömmarna.





Skrivet av: mamma

Sluta se skräckfilmer och sluta drick kaffe med en massa socker på kvällarna=)

2011-02-17 - 15:30:59

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0