I am the luckiest girl alive.

Jag har hunnit vara duktig och städa hela mitt rum idag. Så nu är det rent och fint! Garderoben är dock inte i det skick jag hade velat, men jag ska ta tag i det så fort jag orkar. Är alldeles för slut i huvudet och kroppen för att ta tag i något sånt just nu.

Har känt mig svag och trött dom senaste dagarna och det beror nog mycket på mat-brist och sömn-brist.. hehe. Snarare mat, jag måste bli bättre på att äta och kliva upp tidigare på mornarna.

Jag har iallafall hunnit se spårlöst försvunnen och vilken sucker jag är för sådana program. Det var så fint och hemskt på samma gång. Nu hade jag tänkt ladda upp krafterna inför en lunch på stan och shoppingtur imorgon.

Jag ska få träffa Emmy som jag inte varit med på länge, så det ska bli kul :)





Hugs and kisses!

Skrivet av: Blogg i Norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi precis har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.



Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/youtube?v=wall#!/blogginorr



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0