It's almost that feeling we felt before.

Åh! Jag ser verkligen fram emot veckan och alla dess planer. I morgon så ska jag ha en heldag med Jenny på stan. Våra planer är att fika, shoppa och sola.

Sen på onsdag så är jag, Fredrik och Emelie bjudna på finmiddag hos far min. Och därefter blir det mest troligt festligheter på djupviken.

Fredagen bjuder på FF (if you know what I mean). Nä! Men mor min ska åka till egypten och vara borta i en vecka. Så jag och Fredrik hade tänkt pröva på att bo med varandra i lägenheten. Lite prövotid för vårat nästa val - nämligen våran egen lägenhet. Det kommer bli en alldeles underbar vecka. Det vet jag! Och pricken över i:et är att jag får spendera den med människor jag älskar mest av allt.








Skrivet av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Utan sex i livet kallas du oskuld men nu försöker jag/vi hitta en "titel" på vad du kallas utan kärlek i livet. Har du något förslag? =)

2011-01-04 - 14:15:50
Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0