Loving you.

Hej bloggen!

Ja.. jag vet. Min uppdatering har varit urkass dom senaste dagarna. Eller veckorna om så säga. Jag har inte haft någon inspiration, eller haft någonting vettigt att skriva om. Men det känns skönt att veta att jag har bloggen och kan skriva då jag känner för det.

Imorgon ska jag göra lite nytta hade jag tänkt. Gårdagen var helt crazy och jag hade fantastiskt roligt. Sov dock endast fyra timmar i natt, så egentligen borde jag vara en zoombie vid detta lag, men icket.

Nu ligger jag och mannen och smaskar på godis i sängen och är lyckliga för att idag så firar vi 5 månader, lovely.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0