The blank page before you.

Hej guys!

Jag och mannen är som ett dream couple i lägenheten. Jag sitter vid datorn och han ligger och hyper-smsar. Roligt par.

Jag har inte styr några planer för veckan, utan jag får se hur det ter sig. Jag ska försöka styra upp något med min favorit kotte. Sola behöver jag också göra. Och sen försöka organisera upp lite i mitt rum inför flytten.

Nu är det inte länge kvar till jag fyller 18, jippie-kii-yaaay.


Skrivet av: sss

när tappa du oskulden? & när tycker du de är ok att tappa den?

2011-01-12 - 19:50:58
Skrivet av: Anonym

Löshåret du köpte på pigtail, Är det nå plast i det? skulle bara bra och veta, är sugen på att köpa.

2011-01-13 - 17:19:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0