Well aren't you glad?

Goddag!

Jag vaknade tidigt idag. Eller ja, tidigt för att vara mig. Så nu har jag hunnit städa upp i köket och i tvrummet. Snart ska jag och Ulf åka och handla och sen ska jag laga en god middag åt min man och sen ikväll blir det mys.

Tillbaka till onsdagen. Jag var på världens bästa humör, vi fick en fin middag serverad hos pappa. Kött, hasselbaks potatis, vitlöksbröd och smörslungade grönsaker. Till efterrätt blev det hemmagjord choklad moussé, jordgubbar och skumpa.

Vi fick även fint sällskap av Sarah, Oskar och Petter och efter några glas champagne för mycket så freakade vi lös i köket. En början på en bra kväll definitivt. Vi tog sedan en taxi mot marcus för att festa vidare. Det var en toppenkväll tills det blev en del komplikationer mellan vissa människor. Och mycket missförstånd kom nog upp. Det jag lärde mig av kvällen var nog att man inte riktigt kan lita på någon. Och att det är orättvist att sparka på någon som redan ligger.

Iallafall så avgjorde det inte min kväll. Jag hade kul och jag vill tacka alla som var med och föryllde den. Nu på lördag blir det "stekson" som det sägs. Några flaskor Moët, backslick och ett gäng av världens bästa tjejer.





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0