Anything can happen in this world, for an ordinary girl.

Godmorgon mina pärlor!

Jag har varit vaken ett tag. Planen var att åka till bella med tjejerna och bada, samt sola. Men de flesta verkar banga, gissar på att de är i koma eller något annat(?)

Jag ska iallafall styra kosan mot havsbadet, måste bara ringa och väcka anna innan, hehe.

Jag hade en bra lördag som innehöll alkohol, sällskap, en båttur och sedan en riktigt trött felice som inte ens kan minnas när hon somnade. Jag gillar att dansa, men jag föredrar att supa.


Skrivet av: Mamma

Men så du låter lilltroll!=)

2011-07-11 - 17:21:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0