For an ordinary girl.

Hallå bloggen!

Min dag hittills har varit alldeles toppen. Jag mötte upp little.J där kring 13.00 och därefter gick jag, mami och Jenny och käkade lunch på golden dragon.

Efter flera mättande magar så mötte jag och J upp Sarah som hade haft dansuppvisning i stan. Vi satte oss i södra hamn ett tag, solade och mådde riktigt gott.

Åkte därefter hem till anna, satt med henne ett tag i solen och for sedan och städade upp min röra som jag gjort (typiskt mig). Låste igen och belönade mig med lite solning på soldrömmen.

Ikväll jobbar jag mellan 18-00, så det blir ett relativt kort arbetspass. Men det passar för mig som har en solning inbokad imorgon 10.00 på morgonen med mina favorittjejer! :)





Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0