I make wishes, I have dreams.

Onsdagen var fantastisk!

Jag spenderade den med Anna och några grabbar i öjebyn. Vi välkomnades varmt med vin och mycket nostalgisk musik. Det var en fin kväll som avslutades på 1906. En alldeles perfekt måtta av alkohol och med fantastiskt sällskap.

Dagen efter var sämre än sämst. Min kropp var i ett tragiskt läge och inte efter alkohol, utan min fötter vad uppsvällda och gjorde ont, så ont att jag bara ville skrika.

Jag blev sängliggandes hela dagen och idag mår dom bättre, men jag måste se till att rå om dom. Ständiga fotbad med alldeles för dyra peelingkrämer.







Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0