Made a wrong turn, once or twice.

Oh dear god!

Det har varit ett par hektiska jobbdagar mån-lör, så jag har inte riktigt hunnit skriva någonting hära. Intar veckans sista pass imorgon från 18 till 03.00 Sen har jag mig en ledig dag på söndag då jag bara ska ha en ta-hand-om-mig-själv-dag.

Dom senaste dagarna har varit otroligt roliga och jag har fått lära mig mer än vad jag kunde tidigare. Plusspoäng på det. Livet suger halft eftersom man inte kan rocka skellefteå festivalen, men what to do liksom?

Har även hunnit med en onsdagsfest så slutade upp med att vi åkte båt till halv 8 på morgonen. Drick aldrig då du jobbar dagen efter. Och var definitivt inte vaken till halv åtta på morgonen

Medans andra spenderar cash, så tjänar jag dom. In your faces!

Nu är det godnatt, så vi hör kanske imorgon.







Puss och godnatt! Ps. om någon bitterfitta ska yttra sig angående bilderna, don't mind. Det här ska vara ett happy-place, så jag godkänner inga negativa kommentarer.

Skrivet av: Marielle

Hej Felice!

Jag gillar din blogg och det verkar som att du har huvudet på skaft! Jag är makeup artist och har ett samarbete med en fotograf här i piteå. ( Jag är bara hemma i Piteå över sommaren ) och jag undrar om inte du skulle vilja ställa upp som modell nån gång? Det är inget betalt utan se det som en rolig sak och du får fina bilder! Du kan se tidigare bilder på min blogg.



Sen så har jag också en stor sommartävling där du kan vinna riktigt fina priser, och du som gillar skönhet borde tycka om priserna!



MVH Marielle

2011-07-02 - 13:19:38
Blogg: http://www.make-me-up.devote.se
Skrivet av: Bea

Min roger!

2011-07-02 - 16:26:11
Blogg: http://mrssundberg.blogg.se/
Skrivet av: Marielle,make-me-up.devote.se

Hemsidan stämmer, undrar varför länken inte fungerar..

2011-07-07 - 23:14:34
Blogg: http://http//:make-me-up.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0