Every time you forget that you're chuck bass. Remember I'm Blair Waldorf, And I love you.

Jag trodde det var allting jag någonsin drömt om, allt jag någonsin hoppats på. Jag kunde se hela min framtid spolas fram och tillbaka, fram och tillbaka. Och jag älskade vad världen av fantasi kunde erbjuda. En sådan fantastisk kärlek. Dum. Löjlig. Fantastisk kärlek.

I detta nu så inser jag att verkligheten är alltid vad jag älskat. Jag älskade stunderna med honom, med er, med den som kunde ha blivit något otroligt att älska.

Jag tycker det är otroligt att se på hur vi kan växa och treva oss fram trots alla motgångar och i slutändan veta, att det finns ingenting som kan stoppa våran kärlek för varandra.

Jag tror i dag på att vi lever i en ganska så surrealistisk verklighet. Som någon en gång sa till mig - Låt ej förbundet mellan sanna själar erkänna hinder. Kärleken är svag om den tar skada när den ena grälar. Och om förändring drabbar den en dag. Nej, den ska lysa som en båk om natten. Och se på stormarna och aldrig skakas.


Tack för all den fantastiska styrka och kärlek du gav mig. Jag är dig evigt tacksam!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0