allvarligt?



emma  ([email protected]) om Stureplan:
Sluta skryt om ditt jävla stureplan, du låter som en 16 åring ungefär. haha! OK, alla vet att du är på stureplan nu. räcker inte det eller måste du nämna det i varje inlägg? tydligen. för mycket bara!

Först och främst är det min blogg, så jag väljer vad jag vill skriva om. Om du inte gillar det, don't read. Jag skriver om min dag och vad jag gör, så hur skulle jag kunna utelämna stureplan om det är där jag varit. Det känns som att någon har ett grönt monster över sig, även kallat mrs.jealousy.

Hade jag skrivit att jag varit på kungsholmen så hade det inte varit lika uppmärksammat. Men ALLVARLIGT! att vara på stureplan, är som att vara på söder eller något annat ställe. Så jävla hypat är det faktiskt inte. Så mina råd till dig, välj dina ord rätt. Det är bara du som gör en stor sak utav det. Vi hörs!

Skrivet av: srsly

I lol'd.

2011-03-13 - 15:59:57
Skrivet av: fjolla

flytta till stockholm och bli som kissie ist då..

Varför skulle någon bli avundsjuk för att du är på stureplan -.-?

2011-03-15 - 08:53:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0