Facebook - suxxxxxx

Facebook är för dom som inte kan spendera sin fritid på något annat sätt. Inaktiverade mitt konto av personliga skäl men nu när jag återaktiverat det så såg jag vilken dum idé det var.

Jag blir mest bara irriterad av en massa dumma status uppdateringar som - "Gilla detta om jag är snygg<333333". Ursäkta, men vem fan bryr sig?

Facebook äcklar mig och så länge jag kommer hålla fast vid den iställningen så håller jag mig borta från facebook med. Förstår att detta nog kommer uppröra många människor, men yet again. Who the hell gives a damn?

Människor som söker uppmärksamhet genom sina avklädda bilder och dumma statusar. Detta gäller ju givetvis inte alla individer, men de flesta som cirkulerar på min facebook. Folk som gör slut och skriver deprimerande statusar som "Kan inte leva utan dig". Tror du han bryr sig om det, han dumpade dig och genom att du verkar som en desperat fjortis så kommer han definitivt inte ens överväga att vara din vän.

Ett break up, fine. Jag tycker bara det är så löjligt att låta hela världen vara någon sorts pitty-comment-person. Tagga av bilder på sig själv och personen ifråga, jaha! så bara därför så försvinner allting. Eller radera personen i fråga från facebook och fortfarande hoppas på solsken. Väx upp och skaffa er lite värdighet förhelvete!




Skrivet av: Jenny

Totally agree with you!!!!!

2011-03-28 - 22:27:58
Skrivet av: Rebecca Johansson

Jag håller med. Hörde saker om ditt ex ute på krogen i helgen, haha. Fellan, du har helt rätt i det du sa. Det är den enda killen som inte förtjänat dig. Om man är i ett förhållande så ska man inte dra ner den andra. Iallafall så tänkte jag bara på dig nyss och var tvungen att kolla din blogg. Låt mig höra mer om mr.hottie någon dag. Det är en kille att hänga i julgranen. När kommer du till luleå förresten? saknar min party prinsessa. puss och kram.

2011-03-29 - 00:12:11
Skrivet av: emelie

men lägg ner skitsnacket, du gör ju precis samma sak själv.

2011-03-29 - 08:55:04
Skrivet av: Anonym

varför har du då över tusen vänner massa folk du inte känner?? ha bara dom som står dig närmast och dom du är intresserad av vad dom skriver och gör.

2011-03-29 - 12:06:13

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0