GÄSTBLOGG, BITCHEZ!

HELT SERIÖST!
Jag tror faktiskt att jag har världens bästa vän. Inte nog med att hon är världens mest pålitliga människa, hon är även världens sötaste och faktiskt den enda vän jag har som kan dansa till "sexy bitch" och fortfarande vara sexig! Det är faktiskt sjukt svårt för dom flesta av er.. Wanna battle?

Jag har länge funderat på att ta med mig min fru och flytta väldigt långt från piteå men jag tror fan att det är dags NU, jävlat nu! Jag tänker ungefär såhär.. Jag + fellan = FETTTTTT ÖÖÖSIGT!

Dom här dagarna har varit bland dom bästa på sjukt länge och det är enbart min fina väns förtjänst. All creeds till henne! Men helt seriöst, nu ska vi käkakäkakäka! För vad är godare än en riktig jävla burgare när man druckit ett antal öl? INGENTING!

men jaja, over and 0ut!
/madde den balla (och knalla)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0