GT

I förrgår fick jag hem mitt paket med kläder som jag beställt från gina tricot. Åh! Allting var så fint och passade perfekt. Fick modella lite för jenny igår och jag tror att hon håller med mig.

Nu hade jag tänkte beställa hem mitt volume boost cerat. Att kyssas med de läpparna bli nog smaskigt. Självförtroende, check! haha.

Shit! jag måste sluta innan jag spårar ut. Har blivit galen av att ligga i soffan, jag har så mycket gömd energi som jag måste göra av med. Ikväll får jag sovfrämmande, cosy. What is a bed without someone beside you?

Barkbarkbark! Over and out.



Pottery barn, lovely!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0