I can almost see it, that dream i'm dreaming.

Godmorgon bloggläsare!

Jag vaknade för en timme sedan, men har legat och svarat på mail och gjort annat nödvändigt. Nu hade jag tänkt kliva upp, ta en dusch, käka lunch och sedan börja packa inför torsdagens resa.

Jag är fortfarande lite krassligt och har ont i huvudet, men förhoppningsvis så är det över lägligt till avgång. Nu måste jag gå och organisera upp lite inför dagen. Ska även och övningsköra med daddycool efter att han slutat jobba. Och sen kanske det även blir en lägenhetsvisning med min fina pojkvän.



Så fräsch är man på morgonen! Nu - duschen.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0