I'm sick of you and your pathetic excuses.

Godmorgon mina änglar!

Jag sover bra nu för tiden, bättre än tidigare. Det händer att en mardröm spökar då och då, men oftast brukar det vara positivt. För att mina mardrömmar kommer oftast från magkänslan. Det är som ett sjätte sinne. Så när kommer dinosaurierna ta över vår värld?

Tricky! Tatuerings tiden blev framflyttad, så klockan 7 ikväll är det dags för mig och Jenny att bli märkta för livet. Jag hade tänkt göra en liten hundvalp i svanken, snyggt va? JUST KIDDING!

Det får bli en surprise, mitt nya jag. Nya jag planerar inte, utan är impulsiv och ger inga löften, nödvändigtvis.. Jag gillar nya mig. Nya mig är mer avslappnad, sexigare och rolig. High five on that!




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0